2018. feb 11.

REKORD képmegtekintés!

írta: szaboviktor
REKORD képmegtekintés!

24 óra alatt

youpic.jpg

Mostanság nagyon rákattantam a "fotós facebook-okra". Szerencsére némelyiken egész sikeres jelenlétet tudhatok magamének, most viszont írásban is rögzítem az egyik legnagyobb sikerem a YouPic oldalon.

A lájkok mellett a megtekintések is nagyban számítanak az oldalon, körülbelül úgy működhet ez a rendszer mint a youtube vagy facebook megtekintései.

Gondolom én.

No de nézzünk is bele, az instán körülbelül a múlthéten mondtam azt 5.800 körüli megtekintésre hogy az eddigi legnagyobb rekord, előtte pedig az 5.000-re.

Most pedig elérkeztünk a tegnapi naphoz:

 

kepernyofoto_2018-02-11_12_33_51.png

 

IGEN!

Több mint 17.800 megtekintés 24 óra leforgása alatt.

Köszönöm azoknak akik köztük voltak, az oldalamat itt tudod meglesni, és szerintem egy időre most ez lesz a legnagyobb rekordunk ezen az oldalon.

De a múltkor is ezt mondtam!

Szólj hozzá

statisztika rekord szabó viktor youpic kép megtekintés